mehrsamehrsa، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
:^وب قشنگم:^:^وب قشنگم:^، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

به دلت گوش کن حتی اگه غلط بود

پاییز رفیق خوبم🍁نارنجی محبوبم🍂

نبود

1398/8/14 21:42
نویسنده : مهرسا :)
190 بازدید
اشتراک گذاری

می خواستمش اما نبود 

دلم را گرفت با خورد برد 

قول داد برگردد اما...

انقدر دم در قلبم منتظرش ماندم 

نیامد قول داد همیشه هست اما نبود 

گفت تا پیر شوم هست اما نبود 

می دانی معنی دلتنگی را بعد از نبودش  فهمیدم 

پنجشنبه ها بر سر خاکش می نشینم منتظر می مانم تا شاید بلند شود شاید برخیزد بگوید تمامش خواب بوده من هستم 

هروز همین فکر اما بی فایده است همه می گویند رفته اما دل من هنوز از زخمی که جا گذاشته خوب نشده قرار بود ان زخم را برایم ببند با محبت با عشق ولی نیامد... 

پنج شنبه ها
برایم غزلی بخوان،
فالی بگیر ...
دستِ این روزهایِ نبودنت را رو كن
شاید بختِ جمعه هایم باز شود..!

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
14 آبان 98 21:50
WOW💝💝💝
💖😨روح مرا بردی😰😨💝
مهرسا :)
پاسخ
تو زود تر قلب مرا دزدیدی😘
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
14 آبان 98 22:13
عزیزم خیلییی قشنگ بود
مهرسا :)
پاسخ
خیلی ممنون
mahsamahsa
15 آبان 98 9:11
چه غم انگیز😭
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
15 آبان 98 13:04
یاااا تو دیوونه ای😐😔
 
مهرسا :)
پاسخ
تو دیوانه تری خاله بیایه
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
15 آبان 98 13:07
من شما رو دنبال کردم لطفا دنبالم کنید
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
15 آبان 98 17:51
باشه مری خرسه باشه
تو رو شنبه میبینم مری خرسه بای😎🌹
مهرسا :)
پاسخ
هدهد قندی گفت من مری نای (اعضای بدن) هستم